3kedili2bebekli iremmakkk 23 derecede uzun kollu zıbın altına eşofman vs, 24 derecede kısa kollu altına eşofman
mamado iremmakkk benim bebeğim doğumundan beri sıcağa alışık ve sıcağı seviyor. Normal yaşam derecemiz 24-24.5 bizim. Bu derecelerde atlet + tulum, ayağı soğuksa bazen çorap giyiyor ama tavsiye etmiyorum o kadar seviyor ki sıcağı bunalıyoruz biz evde 😄
iremmakkk 3kedili2bebekli bizim ev 24 derece ben askılı zıbın üstüne uzun kollu giydiriyorum. Üstü açık yatıyor hep çünkü. Çok mu kalın giydiriyorum acaba
mamado iremmakkk isilik ya da terleme olmuyorsa devam 😆 biz doktora söyledik durumu, artık soğuk yerde yaşayamazsınız soğuk yere taşınmayacaksanız sorun yok dedi 😆