Kızlar bebeğim doğduğundan beri mama besleniyor. Ek gıdaya hevesle başladım ama o kadarrr az yiyor ki ek gıdayı. Şuan 9 ay 20 günlük asla kaşığa ağzını açmıyor oyunla vs bişeylerle açtırabilirsem 2-3 kaşık yiyor. Bebek pankeki vs yapıyorum bir tanesinin yarısını zar zor yiyor. Yoğurt seviyor ama o da 4-5 kaşık max. Et çok seviyor diğerlerine nazaran o da atıyorum 2 kuşbaşı parçalayarak anca yiyor. Hala ısırarak yemeyi öğretemedim sert gıdalara geçemedim herkes mi böyle normal mi yoksa bizimki mi sıkıntılı napabilirim bir akıl verin ya