Bizde de oldu. Göbeği düştükten sonra 1 hafta 10 gün daha kanama devam etti. Aynı dediğiniz gibi atletine bulaşma şeklinde. Tülbent vs koyup atletin sürtünmesini engelle dedi ben de benek bakım pamuğu koydum. Ertesi gün geçti. Rastlantı mı yoksa sürtünme geçtiği için mi öyle oldu bilmiyorum 🤷♀️