Merhaba kızlar bebeğim 7.5 aylık nerdeyse bir aydır sütten kesilmiş durumda ben bir şekilde enazından sağımla sütü arttırmak istiyorum sizce olur mu bebeğim yoğun bakımda kaldı biberon kullandım artık almıyor yavaş yavaş sonra kökten kesildi en azından sağımla getirebilir miyim lütfen gelmez sen iyi bir annesin demeyin daha çok üzülüyorum