Kızlar merhaba benim bebeğim 4ay 23 günlük ve başını dik tutabiliyor ve kısa süreli de olsa destekli oturabiliyor ben nasıl başlamalıyım nasıl ilerlemeliyim hiç bilmiyorum bana yardımcı olabilecek birileri var mı normalde her ay düzenli bir 700 gram alırdı bu ay bana pek almadı gibi geldi geçen ay da zaten sınırdaydı ama ebemiz boya verdiğini söyledi ama boyu normal ilerledi ekstradan uzun boylu değil