Kızlar bebişim 1 buçuk aylık çok gazı var ağzından çıkarsa da karnında illaki oluyor ve çıkar çıkar bitmiyor bi türlü kıvranıyor çocuk kızarıyor 😓 bacaklarını büküp karnına bastırıyorum o şekilde daha çıkarıyor bi nebze rahatlıyor. Ama aklıma takıldı acaba bacak gelişimine beline falan zarar verir miyim böyle yaparak ? İlk bebeğim, böyle yapan anneler var mı? Sonrasında sorun yaşadınız mı?