Busrak2 ben de geçen yaz beeo kullandım ama bir süre sonra pütür pütür oldu, firmayla iletişime geçtim sıcaktandır buzdolabına koyun falan dendi ama bir şey değişmedi, güneş kremi ya bu hani güneşli sıcak havada kullanılacak, içeriği neden ona göre ayarlamıyorlar çok garip. Daha önce hep siveno kullanmıştım siveno’dan devam ederim bu yaz.