Sanırım bizimkininde. Çıkacak ben alt damağa baktım 2 tane belirginlermis daha üstü patlamamış da yanlış yorumlamadiysam disti zaten son 10 gündür hepmizirdanma huysuzluk ağız akıntısı baya arttı hep ayakta gezdirin diyor genelde ona da mizirdaniyir bu arada 5 aylik