Merhaba anneler, bebeğim 45 günlük. Sütüm hızlı aktığı için sürekli emerken ağlıyor. Aralıksız 2 dk emmiyor hep kavga ede ede emiyor her yeri süt oluyor. Artık çok zorlanıyorum üzülüyorum da emmeden önce sağım yapmayı da denedim hızlı ilk sütü alsın diye işe yaramıyor yatarak da verdim olmuyor. Sağıp biborona koyunca ondan iyisi yok çok fazla içiyor ama alışıcak diye öyle de vermek istemiyorum. Acaba biraz daha büyüyüp o akışa alışacak pozisyona gelene kadar silikon göğüs ucu mu alsam işe yarar mı sizlere sormak istedim.