Kaleynaa Hanımlar merhaba, 25 martta kürtaj oldum. Damla damla kanamam çok uzun sürdü doktorda bi tıkanıklık olduğunu söyledi işte açtı sonrasında 1 hafta daha sürdü kanamam ve kesildi. Henüz adet olmadım acaba bu durum normal mi
Kaleynaa Kaleynaa 18 nisanda kontrole gittim damla damla devam ediyordu doktor tıkanıklığı açtı sonra 1 hafta daha devam etti sonra kesildi