dml26 ben 12 aylık kontrolüne gittiğimizde doktoruma sordum süt içebilir mi diye verebileceğimizi söyledi. Gün içinde yoğurt,peynir tüketimi pek yok çok sevmiyor kalsiyumu mecbur sütten aldırmam gerekiyordu bende gece uyumadan önce 1 bardak ılık süt vermeye başladım sanırım tok tutuyor. Bugünde bal denemesi yaptım 2 gün daha denedikten sonra ballı süt şeklinde veririm. Kontrolde 9600 gr çıktı. Birgün yiyorsa birgün yemiyor uzaklaşmasin diye zorlamıyorum. 3 öğün ana yemek aralarda da azar azar biseyler ağzına vermeye çalışıyorum. Mesela yumurtayi ağzına sürmez kahvaltilarimiz işkence. Kahvaltı yapmayınca mecbur mamasından hazırlayıp veriyorum yoksa mamayıda tamamen bırakmak üzere. 1 aydır kendi duzenini kendi olusturmaya calisiyor, zorlamadan yardımcı olmaya çalışıyorum. Zorlayınca ergenler gibi inatlasiyor şu sıralar 😁