hepyerdeyizz merhaba 😃 eşimle bizde bebeğimizin karnından ölçüp, diğer yerlerine göre yüksek çıktığı için telaşlanıp ateşlenmeye başlıyor sanmıştık. Anında acilin yolunu tuttuk. Bizi görür görmez hemşireler ….. bebek yine mi sen geldin dedi 🤦♀️
Sadede geleyim hayır karnından ateş ölçülmez, bebek çok sıcaklamış sadece