Her bebekte olduğu gibi bebeğimin gözü çapaklanıyor ama her zaman sol gözü göz doktoruna muayne olmuştuk bir sorun yok dedi sanırım elini sokuyor gözüne o yüzden mikrop kapıyor sabah uyandığımda gözü şişti damla vermişti doktor ama bir işe yaradığı söylenemez ne yapmam gerekiyor bu durumu aranızda yaşayan oldu mu ilk çocuğum bu yüzden tecrübesizim