Merhaba hanımlar 40 günlük bi kızım var ama aşırı huysuz ve gazlı bi bebek onu spaya götürmek istiyorum fakat orada da suya girince masajda ağlar diye çok tedirginim ne yapmalıyım bilmiyorum ama gaza çok iyi geliyormuş bu sebeple de götürmek istiyorum siz götürdünüz mü bu zamanlarda mantıklı mı yoksa az daha mı buyumeli