EceS benim kızım 4 aylık emmedi hiç zar zor 20 gün emzirdim sonra hiç emmeyince sütümde kesildi keşke emzire bilseydim ama olmadı aptamil 1 numara kullandım şekerli olduğu için benim kızımda kabız yaptı gaz sorunu çok oldu evolviya 1 kulandım çok memlundum ama her yerde kolay kolay bulamıyosun ben şimdi sma 1 numara kulanıyorum gaz kaka sorunumuz yok Allah’a şükür ben acıktıkça veriyorum bazen 120 cc içiyo bazen 150cc yetmediği zaman 30cc daha yapıyorum değişiyor 😊