semaydin Bana da aynısını söylemişti doktor,ama işte elimizde değil ki hep bir şey oluyor ve ya olacak korkusu ile boğuşuyoruz 😔 doktora gittim kaç kere kan testleri kalp ekosu kalp filmi efor testi vs’de yaptırdım temiz çıktılar çok şükür ama beynim bunu kabul etmiyor hep bir şey var diyip beni panik ve korkuya götürüyor.Eskiden kaç tane kahve içer etkilenmezdim,şimdi bir fincan Türk kahvesi içmeye korkuyorum çarpıntım tutuyor nabzımı yükseltiyor beni kötü ediyor korkusu yaşıyorum hep ve daha neler neler 😔