hunilimomy gulayada yo hic bir sıkıntı olmaz artik o acıktığında ağlayıp her türlü belli eder kendini korkmayin
gulayada ravziss sevindim vallahi yürüteçte yoruluyor gündüz dışarı çıkarıyorum sürekli gece olunca da kalkmıyor 😂
gizematadeniz gulayada 5 ayliktan beri benimki de gece beslenmiyor. Herkes besle diyor. Uysndirdigima değmiyor cocugumu. Iki fırt cekip geri uyuyor.
balkizlar Sekerpare_ ne yiyip ne içiyorsunuz maşallah 😊 benimkiler de 3-4 defa uyansa uyanmadı diyoruz
Sekerpare_ balkizlar Sadece sabah uyanır gece yatana kadar besliyorum gece uyanmıyor allahtan benim 4 ve 2 yaşında iki tane daha var onlar sabah 7 de ayakta gece de uyansam enerjim kalmaz 😀
lidokain gulayada çokta kötü bir durum degil. Uykuda beslenme kadar önemli. Aç olsa uyumaz ağlar belli eder.
balkizlar Sekerpare_ maşallah gerçekten benim de var 4 yaşında o da uyumazdı bu da uyumuyor bu sabah 6.20 de kalktı öğlen 12.30 a kadar uyutamadım gece zaten allaha emanet
mervepar Ben de gece beslemesi yapmıyorum doktorumuz da hiçbir sıkıntı olmayacağını söyledi hiç de takmamıştım siz de kafanıza takmayın bebeğiniz aç olursa belli eder zaten
Momys1 gulayada yanlış yapıyorsunuz işte onu anlatmaya çalışıyorum acıkınca kendisi uyanacaktır uyanmıyorsada bu sizin için bir artı herkes gece beslenmesini kesmeye çalışıyorken siz alıştırmaya çalışıyorsunuz