tahin ysm53 zaten elbette yetmediği yerde mama veririm hiç sorun değil ama benim kişisel ruh sağlığım yüzünden bebeğimin elinden bunu almak zoruma gidiyor kendimi kapana kısılmış hissediyorum biraz destek almak gerekiyor gibi
ysm53 tahin siz de insansınız robot değilsiniz ki öyle düşünmeyin sadece mama ile beslenen çocuklar da var çok şükür yine sütümüz var veriyoruz bazen dönemsel de olabiliyor inşallah tez zamanda düzelir
essnsr tahin ben 1 bardak süte 1er yemek kaşığı koyup blenderdan geçiriyorum Ndemek rica ederim bereket olsun🥰
afrasena mamado Kesinlikle uyku çok çok önemli Ben uyuyamazken neredeyse hiç yoktu Sonra ne zaman uyudum dinlendim gerçekten dolmaya başladı