zhra_42 ayaklarında hep çorap tutun. gaz olunca karın üstü koyun, ilginç bir şekilde öyle dururken çıkarıyorlar gazı. Kiraz çekirdeği kemeri alabilirsiniz. Ayağının altına acı elma yağı sürün. Benim şöyle bir düzenim vardı: sabah d vitamini veriyordum. İçinde zeytinyağı olduğu için bağırsakları yumuşatıyordu. Akşamüstüne doğru ayaklarının altına birer damla acı elma yağı sürüyordum. Gaz saati geldiğinde gaz masajı yapıyordum. Gece de probyotik veriyordum, o da yağlı. Bu düzende sürekli gittim, faydasını da gördüğümü düşünüyorum. Benim bebeğim kolik değildi ama.