14 aylık olduk ben hala atlatamadım😆😆 şaka bir yana ben dibine kadar depresyon yaşadım yetersizlik hissettim bebeği reddettim ve kimse yoktu yanımda 1 hafta eşim vardı o da işine döndü annem gelmedi hiç kalmadı benimle yalvardım ihtiyacım var sana dediğim halde gelmedi. Şimdi aynı kadın ameliyat oldu beni süpürge yaptılar kendilerine vicdan merhamet 1 ay evinde kaldım 1 yaşında bebeyle kimse de senin cocugun var demedi yeri geldi cocuk düştü düşsün sen işini yap dediler. Anne de olsa bi yere kadar ya bence bu lohusa psikolojisi tamamen çevreyle alakalı. Ben mesela kimsesizim diye depresyona girdiğimi düşünüyorum kimsem yoktu.