Merhaba hanımlar, kızım nasipse bu ay 3 yaşına giriyor yavaştan ise başlayıp kızımı da kreşe vermek istiyorum ama işim gereği çalışacağım şirketler evime çok uzak. Bu yüzden evden çalışmak istiyorum. Ama öyle katalog vs değil. Müşteri hizmetleri şeklinde arıyorum veya online yazışma oluyor chat olarak geçiyor sanırım. Var mi bildiğiniz bir yer acaba ?