Mervelll bebeğim 4,5 aylıktı. Danışman kontrolünde ilerledim. Ama gayet kolay sizde verebilirsiniz. İlk 3 gün bebeğinizin kayrolasının yanında bekliyorsunuz. Sevip okşuyorsunuz ninni söylüyorsunuz. Tabi aşırı temasla uyutmuyorsunuz çünkü sonraki 3 gün kapının orada olacak sandalye ve temas edemeyeceksiniz. Alışkanlık kazanmasın. İlk gündüz uykusu ile başlıyoruz eğitime. Bebeğinizin ayına göre kaç saat uyanık kalabiliyorsa ona göre götürüyoruz uyumaya. 4-6 ay arası uyanık kalma süresi 2saat-2.15 saat gibi. Mesela 7 de uyandı 9 da 1. Uykuya yatırıyoruz. Eğitime karar verdiyseniz kesinlikle kararlı ve tutarlı davranıyoruz. Eğer çok ağlıyor diye alırsanız asıl o zaman zarar verirsiniz. Çünkü ben boşuna ağlıyorum algısı oluşturursunuz bebekte. Lütfen kararlı olamayacaksanız hiç eğitim vermeyin. Çünkü onun alışkanlığını değiştiriyorsunuz elbette ağlayacak. Ama emin olun acı çektiği için ağlamıyor. Çünkü siz yanında olacaksınız 3 gün boyunca tüm uykularında. Uyuyana kadar yanındasınız. Sonraki 3 gün sandalye kapının orada olacak odanın içinde olacaksınız. Ses ile sakinleştireceksiniz ninni söyleyin. Sonraki 3 gün bırakıp çıkıyorsunuz. Yatakta yastık örtü battaniye bırakmıyoruz. Tamamen güvenli olmalı. Bu yöntemle bebeğim çok mutlu tüm uykularını alıyor ve çok iştahlı.
Beğen