Merhaba,
Kızım 1 yaşına yeni girdi. Fakat ek gıdalarda sorun yaşıyoruz. Yemeklerde eline herhangi bir yiyeceği verdiğimde sadece oynuyor, ağzına aldığında tekrar diliyle dışarı ittirip ağzından atıyor. En can alıcı olan şey ise yemekleri aşağı atıyor. Oyun zannettiğni bildiğimden açıklama yaparak tekrar deniyorum,sonuç yine aynı sonlanıyor. Nasıl bir yol izlediniz ve benim gibi olanlar var mıdır?