Merhaba bebeğim 12 aylık olacak ama doğduğundan beri sabit bi uyutma şeklim yok daha minikken zaten her şekilde uyurdu ben maalesef hata yaptım ana kucağında ya da kolumda sallayarak uyuttum sonra bi dönem yanına yatardım pış pış yapardım poposuna bazen emerdi öyle uyurdu sonra yine kucakta ayakta sallanarak sonra hamak aldık onunla rahat ettim ama 2 aydır falan onda hiç durmuyor direkt dönüyor ağlıyor yine gece uykusunda özellikle yanına yatıyorum emziriyorum bi süre ama yok uyumuyor ha tabi bi dönemde ayakta salladım şu an ayaktan direkt kaçıyor asla istemiyor yanımdan da kaçıyor yine kucakta ayakta sallayarak bi nebze uyuyor ama oda özellikle gece uykusunda zor oluyor yani ben hata mı ettim çünkü zor uyudukça her şekilde çocuğu uyutmaya çalıştım bu yüzden sabit bi uyku şeklimiz olmadı sizin bebeklerde böyle mi ?