sah1234 Hem göğüs ucu belli etmeyen hem de emzirirken rahatça göğsü açabileceğimiz hem de bu büyüklüğü süt kanallarına falan zarar vermeden toparlayabilecek bi sütyen önerisi var mı?
feyzanuur sah1234 göğüs pedi takarak emzirme sütyeni kullanıyorum. çok toparlamıyo ama en azından uçlarını belli etmiyor
skubra sah1234 trenyolda emzirme sütyeni yazın orda 3 renkli penye tarzında sütyenler var o kadar rahatlar ki asla sizi sıkmıyor ve rahatsız etmiyor deneyin farkı anlıyacaksınız
defnesmom3 sah1234 ben penye olan emzirme sütyeni kullandım penye olanlar o kadar rahat ki göğüs pedi kullandığım için göğüs ucu da belli olmuyordu 6 tane fln kullandım baya
Kitsu Ben hala emzirme atletiyle geziyorum bir daha sütyen giyemeyecegim sanırım çok rahata alıştım. 🥲 Burada bekleyeyim bari
sah1234 elisa2705 ben de evde emzirme sütyeni dışarda toparlayıcı mı kullansam diye düşünüyorum ama toparlayıcılar acaba süt kanallarına zarar verir mi diye çekiniyorum
adakussss sah1234 valla bende öncesinde aldım ama mairme sütyenler ama hiç rahat edemedim kaplı büstiyerlerden kullanıyorum daha rahat