Merhaba,
Kızım 1 yaşına yeni girdi. Daha önceden de gece uykularından sıklıkla uyanırdı fakat tam düzene girdi derken yine bozuldu. Eskiden geceleri emip uyuyordu şimdi ise ağlayarak uyanıyor ve 1 saat sakinleştirmekle uğraşıyorum ve meme yerine formül mama istiyor. Sonrasında zorla uyuyor. Sizlerde durumlar nasıl?