Merhaba arkadaşlar benim 7 aylık bir bebeğim var uyuduktan hemen sonra omuzları ve kolları çok fazla terleyip buz gibi oluyor bı durum beni çok üzüyor gerçekten sırtı olsa bez koyarım ama kolları olunca koyamıyorum da me yapmam lazım Dr a götürsem yardımcı olur mu acaba şimdiden hepinize tesekkür ederim 💐