Kızlar çok kararsız kaldım oğlumun bir yaş doğum günü pastane fiyatları malum kendim yapmak istedim ama alet edevatm yok alayım dedim 1000 TL’nin üstünde tutuyorum aile arasında çoluk çocuk kayınvalide elti ve çocukları olacak bir pasta yapmak istiyorum acaba hazır pandispanya’dan pasta yapsam güzel olur mu ya da diğer iki ihtimalimi değerlendireyim kendim alıp ya da pastanede yapmak gibi,bana bir akıl verin😌