Kızlar oğluma babası 1 hadta önce fıstık verdi bi baktım vücudu pıtır pıtır kızarmış daha sonra surup ve krem aldık doktora gittik. Ama,şimdi fark ettim ki oğluma ne zaman temi kıyafet giydirsem kaşınıyor galiba deterjan kaşıntı yapıyor sıvı deterjan kullanıyordum normalde ama bitince bizim sıvı deterjandan kullandım açıkcası artık yavaştan geçis yapalım diye düşündüm ne yapacagım bilmiyorum böyle biley yaşadınız mı. ? Tüm kıyafetlerini benek deterjanı ile yeniden yıkasam acaba geçer mi kaşıntısı