Kızlar 19 aylık bebeğim var emiyor asla diyet yapamıyorum tam başlıyorum bi iki gün iyi gidiyr ama sonra bozuyorum iştahım çok özellikle tatliya sürekli böyle yeme isteği var içimde oturup oturup ne yesem diye düşünür mü insan. Bu aralar bi tatlıcıya dadandım sürekli kendime sipariş veriyorum yerken aşırı mutlu oluyorum bebem uyuduktan sonra dizinin karşısına geçip bu anın gelmesini hayal ediyorum resmen . bu durumu emzirmeye bağlıyorum. Ama ne emziren fit anneler var bu şekilde giderse daha çok kilo alıcam ayna da ki görüntümü beğenmiyorum yaz da geldi giydiğim hiç bişey yakışmıyor gibi geliyor çok üzülüyorum emziren anneler sizde dee durumlar böyle mi kilo vermek için neler yapıyorsunuz