Arkadaşlar kızım 6 aylık oldu fakat bu son 1.5 haftadır nerdeyse çok zorlanıyorum tamam önceden gec uyuyordu vs memede uyuyup uykusunu alıp uyanıyordu.
Ama bu sefer emiyor uyuyor uyuduğu için emzik gibi emmeye başlıyor bırakıyor beşiğe koyunca ayaklarını birbirine vurup dövmüşcesine ağlıyor tekrar kucak alıyorum tekrar emiyor bu sefer ben yavaşça çekiyorum yine beşiğe koyucam yine aynı şey bu sefer kollarımda kendisini gerip dönmeye çalışıyo beşik koyuyorum döner uyur diye ama yok tekrar ağlıyor artık kollarım omzum ağrıdı memede kucakda emmek istemedi yatağıma yatırdım emzirdim öyle uyudu şuanda alıp beşiğe koymaya korkuyorum uyuyor ama sanki uyanık gibi ayaklarını bacağıma koymuştu indirdim kımıldıyor temas seviyor ama zorlanıyorum beşiğine koyunca en azından düne kadar ayağını beşik değdirirdi elini fileye değdirirdi devam ederdi ama bugün ağlaması baya bi çoğaldı nasıl bir çözüm bulabilirim birde sütüm azaldı sanırım bezde pembelik gördüm biberonda tutmuyor ısırıyor doktor ek gıdaya da başlatmamıştı ama kendim yumurta vs gibi 3 gün kuralı ile başladım ne yapayım çocuk açmı kalıyor diye de düşünüyorum mamayı kaşıkla içirmiştim dün 30 cc kadar ama bugün göğsümde süt var diye yapmadım ama yetmedi sanırım ay bilemiyorum hem üzülüyorum hem de yoruyor.