feyzanuur MamaUygarVibes o kadar haklısın ki yemeyen bebek çok strese sokuyor insanı😢 oğlum da ağzını kilitlerdi asla yemezdi öylelik değerleri iyice düştü. değerleri nasıl peki? benimkinin değerleri düşmese kiloya hiç takılmazdım, inan sandığımızdan çok daha azıyla beslenmek bile yetiyor aslında miniklere. keşke çok çok yeseler ama aç olsalar başka tepkime olurdu
MamaUygarVibes feyzanuur b12 si falan çok düşük çıktı. Hatta bugün dodex verdik :) iyi, sağlıklı olsunlar hep eminim ilerleyen yaşlarında yiyecekler ama üzülüyor işte ister istemez insan :)
karpuz_ feyzanuur şuan 15 aylık en son 13 aylıkken bakıldı çok fazla değil ama düşük dedi hep böyleydi ama ondan önce başka doktora gidiyordum 8 aylıkken kan alınmıştı o zaman da düşük demişlerdi
feyzanuur karpuz_ o zaman vitamin işe yaramıyo olabilir kuzum. bi müddet şurup verebilir doktor. beslenmesi nasıl peki? gıdalardan takviye alsa biraz toparlar çok düşük değilmiş madem
karpuz_ feyzanuur şuan için iyi beslenmesi ama dönem dönem iştahsızlıkları oluyor 2 hafta 3 hafta sürüyor sonra tekrar düzeliyor🥲 ne verebilirim kan yapıcı olarak yiyeceklerden
feyzanuur MamaUygarVibes evet büyüyünce birden yemeye başlayıp toparlayacaklar da işte bu dönem biz anneler için yıpratıcı oluyor🥲 hepsi sağlıkla büyüsün inşallah🩵
ikibebekannesi34 MamaUygarVibes doktorlar mama takviyesi baslıyor böyle zamanlarda içirebilirseniz cok ise yarıyor..
MamaUygarVibes ikibebekannesi34 doktora göre bir sıkıntı yok ki gayet sağlıklı, hareketli bir çocuk diyorlar😊
feyzanuur karpuz_ kırmızı et, baklagiller, balık, kayısı incir gibi kuru meyveler… açıkcası her şeyden biraz biraz ☺️ iştahsız dönemlerinin sebebi var mı peki? hastalık veya diş gibi
karpuz_ feyzanuur teşekkür ederim 🥰 hayır diş dönemine kadar sebebi yoktu bende anlayamadım neden yaptığını sonra da diş dönemlerine denk geldi ilk olduğunda 2.5 aylık falandı çok güzel mama içen çocuk içmemeye başladı sonra ara ara düzeldi yine tekrarladı
ikibebekannesi34 MamaUygarVibes benim oğlum içinde öyle diyorlar🥲 ama bence kısa ve zayıf arkadaslarından
MamaUygarVibes ikibebekannesi34 boy olarak persentilde %80lerde o yüzden kiloya çok takılmıyorlar ama cidden hiç bisey yediremiyorum. Yese belki daha uzun ve kilolu olcak🥹
feyzanuur karpuz_ işte hepsi cins cins🥲benimki bugün bayılarak yediğini yarın yemez mesela. demirini yükseltirseniz belki iştahı açılır. ben de burda post açtığımda herkes demiri yükseldikten sonra yemeye başladı demişti iştahı çok etkiliyomuş. bi dahaki kontrolde özellikle söyleyin bakalım doktora☺️
karpuz_ feyzanuur aynen öyleler 😂 tekrar gideceğim doktor tekrar kan bakacak inşallah tekrar ilaca gerek kalmadan yükselir teşekkür ederim canım ❤️😍