feyzanuur bazısında %50nin altında bazısında normal değerde çıkıyor. hangisini baz alıyosunuz? hep farklı farklı gibi
pogacayanaginannesi feyzanuur hiçbirini 😂 genelde bakmıyorum doktor normal dediyse dert etmiyorum zayıf doğdu zaten şuan iyi kilosu sağlıklı olması en önemlisi tabiki
Deletedmom_216 feyzanuur doktorumuz kilosu boyu iyi diyosa yeterli benim icin ama ben merakimda persentıla gore nasil diye soruyorum ortalama mi yuksek mi diye
feyzanuur pogacayanaginannesi evet sağlıklı olsunlar yeter☺️ oğlum hiç yemek yemiyordu değerleri falan baya düşmüştü o zamandan beri bakıyorum ben de
feyzanuur karpuz_ benimki yemek yemiyodu, değerleri düştüğünden beri takip ediyorum yoksa bakmıyodum ben de 🙁
feyzanuur MamaUygarVibes aptamilde baya düşük çıkıyor ya😕 %85ten düşük diyor hatta baya kötü. sizinkinin nasıl çıkıyor aptamilde? doktorla paralel mi gidiyor
feyzanuur karpuz_ iki ay kadar demir şurubu kullandık. şu an değerleri ve yemesi düzeldi çok şükür ama o süreçte kilosuna da yansıdığından sürekli takip edesim geliyo tekrarladı mı diye
CuteBadesMama feyzanuur uygulamanın persentili doktorumuzla paralel. Doktorumuz izleme not ediyor söylediklerini, bende burada Bebek Takibi’ne ekliyorum. Rutinleri dışında sürekli boyunu kilosunu ölçüyorum, buradan takip ediyorum.
ciray Güvenilir kaynak önereyim; Neyzi ve arkadaşlarının yaptığı “Türk çocuklarında vücut ağırlığı, boy uzunluğu, baş çevresi ve vücut kitle indeksi referans değerleri” Türkiyede geçerliliği en kabul edilen çalışma ve eğriler bu çalışmadan çıkmıştır.
Deletedmom_216 feyzanuur bebekler cok tuhaf ya bir gunleri bir gunune asla tutmuyo. Mesela neden 1 yasindan once yemedi bilmiyosunuz muhtemelen simdi ne oldu da yiyo onu da bilmiyosunuzdur 🤦🏻♀️ cok sukur suan yiyomus saglikli kilocuklar alsinlar insallah 🌸😅