Baldancocuk koyun bence Hakan çok güzel kızım 7 yaşında sınıfında 2-3 tane İkra ,2-3 tane Ebrar , 2-3 tane de İkra Ebrar var 😃 onun zamanına gelince sınıfta hiç hakan olmayacak ki gençliğinde daha güzel isim olacak ben de oğlumun ismini Teoman koydum erkeklere bu tarz isimler yakışıyor