shrduru doktorunuzu değiştirseniz iyi olur. Ya siz abartıyorsunuz hiç kilo almıyor diye. Yani 100 g alsa bile kilo almış sayılır. Siz fazla fazla almadığı için mi hiç kilo almıyor diyosunuz? Gerçekten kilo alımı yok hatta kilo veriyorsa ve buna rağmen metabolizmaya yönlendirmiyosa doktor ben onun diplomasını sorgularım