Sanki vücudumda bi duraksama var çok kilolu değilim zayıfta değilim sanırım bu yüzden zor kilo veriyorum 1 aydır evde egzersiz yapıyorum 1-2 kaçamak dışında ekmek şeker paketli ürün tüketmiyorum koca 1 ayda tam 1 kilo bile verememişim nasıl olur hayretteyim bilindiğim kadarıyla tiroidim da yok