Defneannesi_ hiç birşey olmaz allahin izni ile içinizi rahat tutun kızım yazın 4 aylıktı izmire gittik bu arada ben fransada yaşıyorum inanılmaz hava değişimi oldu burası ile orası vok farkli cunki hic birşey olmadi ama bence giderken tam tekmil gitmenizi oneririm ilaçları serum fizyolojik derece fitil çocuğunuzun kendi havlusu bunlar olmadab gitmeyin yanınıza alin derim iyi tatiller...