karan52 Kızlar 1.5 yaşında bebeğim var emzirdikten sonra göğüs ağrısı iğne batması yaşıyorum aynı sıkıntıları yaşayan var mı ağırlık gibi oluyor sanki yanma ile beraber mastit değil sertlik yok
patatess karan52 Süt iniyor olabilir mi? Benim emerken oluyor iğne batması, elektriklenme gibi. Süt inince oluyor ama sizinki farklı mı bilemedim.
mondecaidensecmeler karan52 bende de oluyor ama dut inmesi değil eminim mesela sağ gogusumden emziriyorsam sürekli bir yerine iğne baturilmis gibi ağrıyor. Süt inmesinde goguslerde uzun süre bir sızlama olup geciyor
karan52 patatess Emzirmeden sonra oluyor internette okudum süt kanalları dolarken olurmuş ama normal mi yanma falan bilemedim
karan52 mondecaidensecmeler benim ki uzun süre bi sızlama 2 3 saate yakın sürüyor emince biraz düzelip sonra tekrar oluyor ama sürekli değil