annekoalaa Bizde aynısını yaşadık doktorum travazol krem ve Bepanthol pişik kremini önerdi. Gerçekten de hızlıca toparladı. Bir de ıslak mendil kullanmayı bıraktım ya poposunu yıkıyorum ya da pamuk ıslatıp siliyorum.
sarmaliklahana ikikedibirbebek aynı benim kızımda öyle. 16 aylık altı bir pişince hiç bişey fayda etmiyor. Bişey dokunuyor ama ne bulamadım Herseyi yiyiyor 🙄😟
azramelam ikikedibirbebek canım benim görümcemde ilk çocuğundan pişik çok çekti çoğu şeyi denedi en iyi gelen normal yeşil ince uzun yeşil kutulardaki Arko krem benim de 5 aylık olcak bebeğim ilk doğduğu zamanlar oluyordu bende arko krem sürdüm çok iyi geldi tavsiye ederim pahalı kremlere para verme boşuna bi dene istersen
Busrayusraaaaa ikikedibirbebek pişik sadece bezden veya sıcaktan olmaz bu aralar aslında havalar serin benpişiğin nedeni beslendiği bir gıda olduğunu düşünüyorum şüphelendiğiniz ve bu aralar verdiğiniz gıdaları bir gözden geçirin kestiğinizde pişik direkt toparlayacaktır. Bu arada bepanthol kullanıyorm bize iyi geliyor.birde ıslak mendil değil su ile islatılmış pamuk kullanmalısınız.sildiğinizde ıslakmış gibi kalmasın teni kuru olmalı.
Prenses_annesi22 ikikedibirbebek bnm oglumunda oyleydı bıldıgın yanık gıbıydı kanıyordu ne surduysem gecmedı doktora goturdum sarı olan hametanı verdı onla gectı bıde travazol kullndm bn nemden mantar olmustu snrm sureklı degsyorm altını ama sıcak yanıgı dedıler bna cok sukur duzeldı. Bırde oksınc krem var cay agacı yaglı bıde o ıyı gelyo pişige kızımdada onu kullndm gecrdı