Kızlar eşimin burnu kırıldı iki gün oldu doktor ödemi gitsin tekrar bakalım dedi şuan şişlik morluk var yüzünde de birkaç kırık var ama önemli değil dediler. Eşimin şuan burnu akıyor hani böyle sıvı şekilde akıntı gelir ya öyle akıntı geliyor. Sümküremiyo temizleyemiyor kanamasınsan korkuyoru kırık zaten dokunmakta istemiyoruz normal mi akması şuan zaten tıkalı burnu. Burnu kırılan var mi hiç aranızda