ceros22 Minicty sitesinden alışveriş yapan var mı ? Ürünleri kaliteli mi? Kalıpları nasıl kızım 18 aylık ben hep 3 -4 yaş alıyorum sürekli yıkandığı ve kurutmaya atıldığı için 2 ayda küçük oluyor kaliplari nasıl ve memnun musunuz alanlar
benoyleuygungordum___ ceros22 iki kez yaptım bı kısmı güzel geldi bı kısmı begenenmedim bedenleri büyük almak gerek taytlı takımları ne kadar büyükte alsanız dar kalıpları
sarmaliklahana ceros22 ben 2sene önce almıştım baya bişey. Kalıpları küçük kalitesi normal. 2 kızımda kullandı yani. Suan nasıldır bilmiyorum
SuMisalii ceros22 orta halli diyebilirim biraz kalıpları küçük fazla yıkamada da rengi solan kıyafetler oldu ama genel olarak iyi.
pinko_ ceros22 bizim burda mağazası var evet dediğin gibi kurutmada hemen çekiyor bide 1 yaş kalıpları küçük bence çokta kaliteli değil malları