Hanabii çok geçmiş olsun öncelikle, evet panik atak. Tekrarlayıp tekrarlamaması sizin elinizde, çok sıkıntılı bir dönemde 20 günlük lohusa iken aynısını yaşadım daha öncede yaşamıştım. Kendinize yapabilceğiniz en büyük iyilik bir terapi seansına başlamak olur kesinlikle, geçmeyen bir şey değil sadece tetiklenmemesi lazım, o sıkıntılar içten içe sizi yerken vücüdun geri tepkimesi işte. Bunda asla utanılcak bir şey asla, ayıp değil günah değil allah kimseye vermesin bilirim o çene titremesini vücut boşalmasını. Ama kesinlikle bir terapi alın içinizdekileri dökün