Ayseglpolat oğlum 14 aylıkken oldu. Genel anestezi ile oldu. Yarımsaat sürdü. Anlamadık bile açıkçası ben yürümez diye düşünmüştüm ama umurunda bile olmadı hemen yürümek istedi. Sonrasında doktorumuz bi kaç saat sıkıntı yaşamamak için beslenmesinden sonrası için biraz bekletti bizde o sırada ameliyattan bi kaç saat sonra besledik doktorumuz geldi baktı eve gönderdi. İlk iki çişini yaparken ağladı. Krem vs vermedi doktorumuz çişinin iyileştireceğini söylemişti öyle de oldu sargı bezi de yoktu hiç o yüzden öyle bir derdimiz olmadı çok şükür. Ben en çok bundan korkuyordum nasıl çıkaracağım onu diye. 10 gün karton kutu kullanmamız gerektiğini söyledi. Ben kartonları yarısını kesip bölgesine koydum, sık sık değiştirdim bi beden büyük bebek bezi aldım. 10 gün sonra kontrole götürdük sıkıntısı olmadı kantaron yağı sürebilirsiniz dediğinde sürdük. Dikişleride 15-20 günde düştü. Ben çok strestliydim çok kahredecek sanıyordum çünkü herşeye ağlayan yaygaracı bir oğlum var. Tahmin ettiğimden de şaşırttı beni iyileşme süreci çok hızlıydı, keşke daha erken yaptırsaydım diyorum :)