iyi aksamlarr, bizde ilk doğduğunda sarılıktan dolayı mama takviyesi yapmıştık, önce emziriyordum 5 dk bir göğüs 5 dk bir göğüs sonra mama teklif ediyordum içebildiğini içiyordu, önce bol bol emzirip sonra mama verebilirsin saate takılma bence illa 3 saati bekleme yani 2 saatte bir de vereblirsin meme ve mama