Niyetim elden teslim etmek. Eğer olmazsa otobüs vs ile göndermeyi düşünüyorum. Otobüs ücreti neyse alıcı ödeyecek. Kesinti vs çok oluyor. 11 kiloluk bir arabadan bahsediyoruz. Yalovada yaşıyorum. İstanbulda bahçelievler, beylikdüzü civarında oturan varsa istanbula da gönderebilirim. Kaynımdan teslim alabilirsiniz.