Kızım 3 ay 14 günlük. Doğduğu gün hastaneyi ayağa kaldırdı. Eve geldik sürekli bir ağlama krizleri vardı. Kolik sandık ama değilmiş. Cadı saati ddiye bişeymiş. 6 ile 11 arası ne yapsak susmuyodu. Gün içinde uykuları sürekli bölük bölüktü ama sallayınca uyuyodu. 4 ayda herşeyin geçmesini bekliyordum ama iki gündür canımızı okudu sinirden ağlayıp ağlayıp durdum. Zaten zor bi bebekken iki gündür daha da zorlaştı.
Mama yemiyor yediğini kusuyor.
Gündüz 10 dakika uyudu belkide
6dan beri ağlıyor. Ve ağzı akıyor ( bu ayda normal mi?)
Abisi boğazım ağırıyo dedi ondan geçmiş olbilir mi boğz enfeksiyonu öksürük hapşırık ateş yok.
Artık başka bir sorunu oldugunu düşünmeye başladım. Bu kadar huysuzluğu alerji kaynaklı olabilir mi? Anne sütü almıyor mama alıyor sadece. O da ayrı bir konu. Sütüm varken emmedi. Haftalardır emmiyor ama göğsümde hala süt var 😭 sağım yaparak belli bir süre verebildim. Bu ay neredeyse hiç kilo almamıştı kustuğu için doktor anti reflü ilacı başladı ama o da işe yaramıyor. Küçücük resmen. 4 aylık neredeyse 5 kilo
Çok karışık oldu ama o kadar bunaldım ki. Yoruldum 😭😭😭 çocugu böyle olup altından başka sebep çıkan oldu mu?