goldengate LezizeNine hayir dusmuyor birkac yil once yaptirdim ve o gunden beridir ozel gunler haric sudyensiz dolasiyorum disariya boyle cikiyorum asla sarkik durmuyor goruntusu durusu gayet guzel karsiya bakiyorlar🤭bencede emzirmen bittikten sonra yap en guzeli
LezizeNine goldengate ayyyy kuzum çok sevindim senin adına yaaa maşallah 🌸🩷😍 bebişi sütten keseyim az da kilo versem kesinlikle yaptırcam 🥰 ben sonra sana özelden mesaj atabilir miyim acaba doktorun adını yerini falan öğrenmek için 🌸
SareNF emirtalhagngr hangi hastanede ne kadara yaptırdınız, bebeğinizle ilgilenebiliz mi çok ağrısı oldu mu
goldengate LezizeNine tabi yazabilirsin ama doktorumdan tamamiyle memnun kalmadim ben sana yinede adini soylerim sen iyice arastirirsin🌸💖
[silindi] emirtalhagngr geçmiş olsun 💐 ben de yaptırmak istiyorum ama korkuyorum iyileşme süreci uzun olursa diye.
emirtalhagngr [silindi] inanki ikinci gün gezdim tabi bir hafta dinleneceksin dikkat edeceksiniz ama kolay toparliyorsun korkma ben hiç korkmadan oldum
goldengate Gulendamybsn herzaman soyluyorum benim en kolay gecen ameliyat sonrasi surecimdi meme kucultme. Bunyeye gorede degisiyor tabi
adakussssssss Çok geçmiş olsun bende sütten kesince yapıcam aynı zamanda hemşireyim sağlık turizmi yapıyorum genel cerrah doktorum baya tanındık biri karın germe ve meme küçültme dikleştirme yapıcam. Umarım memnun kalırsın
LezizeNine goldengate vallahi canım doktorla işim yok göğüslerimi iyi yapsın da gideceğim doktor gerisi çok önemli değil aslında 😂 ben yazarım sana sonra inşallah çok teşekkür ederim çiçeğim 🥰
emirtalhagngr defnevedoruk valla canm ben kambur olmuştum 110 bedendim en büyük hayalimdi benim oğlum 1.5 yaşında 8 günde taburcu oldum sandığım kadar ağrılı kötü değildi hatta boyun ağrılarım gitti evet eğilince batma oluyor korse istedim onu taksam çok rahatım darısı isteyenlere
emirtalhagngr LezizeNine tabi jem dikleştirme hemde şekil veriyor harika hissediyorum öyle korkuttular ki beni ama İnanki insanın kendine yaptığı en doğru yatırım artık kambur olmuştum 110 bedendim şimdi 80 varim
LezizeNine emirtalhagngr ay maşallah canım çok sevindim senin adına😍🌸 benim 110 bedeni geçti hiç bir şekilde sütyen kullanamıyorum penye tarzı toparlayıcılar var onlar bile kurtarmıyor. Sırt ağrısı da cabası. Bebeğimi sütten kesince kesinlikle ilk olacağım ameliyat bu olacak daha sonra karın germe 😂😂
emirtalhagngr oglumunannesiyim_- canm benim çok büyüktü ve gerçekten çok zorluk cektim ameliyat söyledikleri kadar kötü değildi çok şükür emzirme olmayacak çünkü süt kanalım alınmak zorunda kaldı çok büyüktü
emirtalhagngr forumgurmesi öyle dayanılmaz bir ağrı hiç olmadı en başından korkulacak bir şey yok çok güzel görünüyor çok güzel geçti
emirtalhagngr LezizeNine valla cnm gerçekten ihtiyaç yani öyle hafifledim ki darısı başına hayırla inşallah ❤️
[silindi] emirtalhagngr teşekkür ederim bebeği kucağına alamazsın falan dediler bir süre ağır kaldırmak yokmuş sanırım. Bebeğimi büyütmem lazım önce