sebur Kızlar bugün çok yoruldum resmen 3 4 saat oturuyor kızım uyuyor sadece yarım saat. 2.uykuda öyle oldu sadece yarım saat. Yine 4 saattir uyumuyor uykusu var ama direniyor ağlıyor uyumuyor çok yoruldum artık nabayim ben
esintiii Bizimki de aynı vallahi 2 gündür gündüz uykuları maksimum 45 dk oluyo ve saatlerce uyumuyo bende napcağımı bilemiyorum açıkcası acaba diş sancısı mı çekiyo diye düşünüyorum
sebur zeynepsd evet bazen bizde oyleyiz🥹 çok inatlaşıyor bazen. Şimdilik düzeldik😄 sanırım diş zorluyor