ayseayliz Ben de aynı şekilde orda doğum yaptım tam dediğiniz gibi başta Semra hocayı hiç sevmedim. Hastanedeki odyolog da bana Süreyya hocayı tavsiye etmişti hatta ama bi iki muayeneden sonra Semra hocanın tavırları tamamen değişti. Şu an o da çok ilgili detaylı, sanırım o da yeni hastaları pek sevmiyor 😃