Kızlar geçenlerde devlette ağız ve çene cerrahisine gittim iki tane yirmilik dişim gömülüymüş ve çekilmesi gerekiyormuş dilinde kalıcı veya geçici uyuşma kalabilir dedi ve bir form verdi onu oku imzala gel çekelim dedi. Bende okudum kalp durması, çene felci, dilde kalıcı veya geçici uyuşma kalabilir gibi bir sürü şey yazıyordu en altta da kendi isteğimle onay veriyorum doktorum mesuliyet kabul etmeyecek gibi şey de yazıyordu bende korktum ve çektirmeden geldim. Özelde de tek bir diş için 7 bin istediler şuan 14 bin veremeyiz. Siz daha önce devlette çektirip bir problem yaşadınız mı acaba ?